Több helyen is képviseltem a közelmúltban településünket: augusztus 31-én Kemecsén jártam, ahol az új bölcsődét adták át. Hatalmas épület, négy bölcsődés csoportnak biztosít helyet.

 kem.jpg

Szeptember 6-án Kisvárdán jártam a Rétközi Bokréta-ünnepségen, ahol egy településünk nevét tartalmazó szalagot tűztem fel a zászlóra. „Így ünnepeltünk közös értékeink mentén, az összetartozás jegyében” – írta az eseményről Facebook-oldalán dr. Seszták Miklós, körzetünk országgyűlési képviselője, fejlesztési miniszterünk.

bok.jpg

Szeptember 12-én Máriapócson lobbiztam Simicskó Istvánnál, a sportért felelős államtitkárnál egy rekortán (gumiborítású) futópálya ügyében.

A rekortán aszfalt és műanyag keverékéből előállított anyag, illetve az ezzel borított sportpálya, elsősorban futópálya neve. Előnye, hogy ellenáll a különböző időjárási körülményeknek.

rek.jpg

Egy nap múlva Kemecsén képviseltem Nagyhalászt az ottani városnapon.

A bejegyzés trackback címe:

https://orosz-karoly.blog.hu/api/trackback/id/tr696703915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása