Október 4-én az Idősek Napján Kovács Kati fiatalokat megszégyenítő frissességével felejthetetlen perceket szerzett a szépkorúaknak a kívül-belül egyre szebb felújított Petőfi Sándor Művelődési Házban.

Mindig segítettem a helyi időseken, szívesen időztem közöttük, segítettem őket egyénileg és egyesületüket is. Ők azok, akik ebben a rohanó világban képesek arra, hogy egy-két órán keresztül elfeledjék az élet dolgait, és örüljenek egymás társaságának.

Természetesen a jövőben is számíthatnak rám!

Büszke vagyok arra, hogy polgármesterségem alatt mennyit fejlődött a művelődési ház is, elég csak megtekinteni a képeket alant.muvharegen.jpg

muv2.jpg

muv3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://orosz-karoly.blog.hu/api/trackback/id/tr806775693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása